W przypadku odwołania wizyty z opłaconą przedpłatą, kwota przedpłaty zasila saldo klienta i można dokonać jej zwrotu, jeśli na przykład wizyta została odwołana z odpowiednim wyprzedzeniem lub z przyczyn niezależnych od klienta.
Zwrotu można dokonać na dwa sposoby - w kalendarzu lub z poziomu karty klienta.
Ważne: Nie ma możliwości zwrotu przedpłaty wpłaconej gotówką lub kartą za pomocą jednej z metod płatności dostępnych po aktywacji Moment Pay.
Aby dokonać zwrotu przedpłaty w kalendarzu:
- W kalendarzu wybierz wizytę, za którą wpłacono przedpłatę
- Kliknij edytuj
- W polu Przedpłata kliknij zwróć:
- Wyświetli się okno z formularzem zwrotu. W polu Zwrot przedpłaty kliknij rozwijalne menu i wybierz metodę zwrotu:
- Kliknij przycisk Zapisz zmiany.
Aby dokonać zwrotu przedpłaty z poziomu karty klienta:
- Przejdź do działu klienci
- Kliknij imię i nazwisko klienta, któremu chcesz zwrócić przedpłatę
- Z menu po lewej stronie wybierz zakładkę płatności:
- Z listy przedpłat w zakładce Przedpłaty wybierz przedpłatę, którą chcesz zwrócić
- Kliknij Zwróć przedpłatę:
- Wyświetli się okno z formularzem zwrotu. W polu Zwrot przedpłaty kliknij rozwijalne menu i wybierz metodę zwrotu:
- Kliknij przycisk Zapisz zmiany.