Po włączeniu dodatku Elektroniczna Dokumentacja Medyczna w formularzu dodawania pracownika pojawią się dwa nowe poziomy uprawnień przeznaczone dla pracowników medycznych - lekarz oraz rejestrator medyczny. Są to uprawnienia dodatkowe, dlatego najpierw trzeba wybrać jeden ze standardowych poziomów, a później dodać uprawnienia medyczne. > Dowiedz się więcej na temat dodawania pracowników z uprawnieniami medycznymi.


Dodatkowe poziomy dają pracownikom następujące uprawnienia:


Rejestrator medyczny:

- widok nazw usług medycznych w kalendarzu

- dostęp do listy pracowników medycznych

- możliwość wyboru informacji uwzględnionych na karcie badania dla pacjenta

- dostęp do listy upoważnień udzielonych przez pacjenta oraz możliwość dodawania i drukowania upoważnień


Lekarz:

- możliwość rozpoczęcia, kontynuacji i zakończenia badania medycznego 

- możliwość uzupełnienia danych medycznych pacjentów

- możliwość dodawania plików do dokumentacji medycznej pacjentów

- dostęp do historii badań 

- dostęp do listy upoważnień udzielonych przez pacjenta

- możliwość podglądu i wydrukowania karty badania 

- widok nazw usług medycznych w kalendarzu

- możliwość wyboru informacji uwzględnionych na karcie badania dla pacjenta

- dostęp do listy pracowników medycznych