System płatności online Moment Pay umożliwi Ci pobieranie od klientów przedpłat oraz płatności za usługi i produkty za pomocą dwóch dodatkowych metod płatności - BLIKA oraz szybkiego przelewu. Dzięki temu, klienci będą mogli zapłacić za wizytę w dogodny dla siebie sposób. Będzie to także wygodne zabezpieczenie finansowe dla Twojego salonu w przypadku usług, dla których wymagana jest przedpłata.


Wskazówka: Aby móc pobierać przedpłaty w formie płatności online, upewnij się, że masz włączoną funkcję przedpłat. > Jak aktywować przedpłaty


Aby włączyć płatności online:

  1. Zaloguj się jako administrator
  2. Przejdź do działu ustawienia
  3. Kliknij płatności:
  4. Kliknij przycisk włącz płatności online:
  5. Zapoznaj się z regulaminem płatności online, a następnie zaznacz Zaakceptuj regulamin przedpłat i kliknij przycisk Zapisz zmiany:


Kwoty z płatności online zasilają saldo Twojego salonu i są automatycznie przelewane raz w tygodniu na Twoje konto bankowe. Aby było to możliwe, przy konfiguracji płatności online należy w pierwszej kolejności dodać dane konta bankowego do wypłat salda. Formularz dodawania konta pojawi się od razu po włączeniu funkcji płatności online i akceptacji regulaminu. 


Aby skonfigurować płatności online:

  1. Uzupełnij formularz, który wyświetli się po włączeniu płatności online. Jeśli nie zrobisz tego od razu, będziesz mieć możliwość uzupełnić go później klikając Uzupełnij dane w zakładce Podsumowanie:
  2. W sekcji komunikacja domyślnie zaznaczone są wszystkie pola wyboru dotyczące wiadomości związanych z płatnościami online wysyłanych z systemu. Jeśli nie chcesz otrzymywać danego typu wiadomości, odznacz odpowiednie pole:
  3. Dodaj adres e-mail, na który wysyłane będą powiadomienia
  4. Kliknij zapisz
  5. Wykonaj przelew autoryzacyjny na kwotę 1 zł na numer konta podany w następnym kroku. Jest to niezbędne, aby zautoryzować konto do wypłat. Po pomyślnej autoryzacji środki zostaną zwrócone na konto bankowe, z którego zostały przelane w ciągu 7 dni
  6. Poczekaj na zatwierdzenie zgodności danych. Gdy to się stanie, status konta do wypłat w zakładce Konto do wypłat zmieni się na Zatwierdzony, a Ty otrzymasz email z potwierdzeniem.


Wskazówka: Możesz w dowolnym momencie dodać nowe konto bankowe do wypłat. > Jak dodać nowe konto bankowe do wypłat