Przy konfiguracji funkcji przedpłat możesz zdecydować czy chcesz, aby wizyty, dla których przedpłata nie została wpłacona na czas były automatycznie odwoływane. Możesz również wybrać, czy w przypadku braku wpłąty wizyta ma zostać odwołana po 24/48/72 godzinach lub dowolnym innym okresie po dodaniu przedpłaty.


Aby to zrobić:

  1. Zaloguj się jako administrator
  2. Przejdź do działu ustawienia
  3. Kliknij płatności:
  4. Z menu po lewej stronie wybierz Przedpłaty:
  5. Kliknij edytuj w prawym górnym rogu
  6. Kliknij Pokaż w sekcji Zaawansowane
  7. Zaznacz lub odznacz pole wyboru w punkcie Automatyczne odwoływanie nieopłaconych wizyt, w zależności od tego czy chcesz, aby opcja była aktywna czy nie, a następnie wybierz jeden z dostępnych terminów odwołania: 24h, 48h lub 72h po dodaniu przedpłaty. Możesz również ustalić własny zakres czasu, klikając inny okres:
  8. Kliknij zapisz zmiany.