Dzięki funkcji płatności online masz możliwość pobierania od klientów przedpłat oraz płatności za sfinalizowane wizyty i zakupione produkty za pomocą BLIKA na miejscu w salonie.

Wskazówka: Możesz również wysłać do klienta link do płatności BLIKIEM lub szybkim przelewem, aby umożliwić mu odroczoną płatność online. > Dowiedz się jak wysłać do klienta link do płatności online


Aby pobrać płatność BLIKIEM za przedpłatę:

  1. Dodaj do kalendarza wizytę zgodnie z instrukcją dodawania wizyty
  2. Gdy wybierzesz usługę, w polu Przedpłata wyświetli się kwota przedpłaty, która została dla niej ustawiona. W razie potrzeby możesz ją edytować
  3. Z rozwijalnego menu z metodami płatności w polu Przedpłata, wybierz Moment Pay - BLIK:
  4. Kliknij dodaj wizytę
  5. Wpisz wygenerowany przez klienta kod BLIK, który następnie musi zostać przez niego potwierdzony w aplikacji mobilnej
  6. Kliknij Zapłać przez BLIK.


Aby pobrać płatność BLIKIEM za sfinalizowaną wizytę:

  1. Przejdź do działu kalendarz
  2. Kliknij wizytę, którą chcesz sfinalizować
  3. Kliknij przycisk finalizuj wizytę
  4. W polu Zapłacono wybierz formę płatności Moment Pay - BLIK:
  5. Kliknij przycisk finalizuj wizytę
  6. Wpisz wygenerowany przez klienta kod BLIK, który następnie musi zostać potwierdzony przez klienta w jego telefonie
  7. Kliknij Zapłać przez BLIK.


Aby pobrać płatność BLIKIEM za sprzedaż produktu z magazynu:

  1. Przejdź do działu magazyn
  2. Wybierz produkt, który chcesz sprzedać
  3. Kliknij sprzedaj w prawym górnym rogu
  4. Wprowadź sprzedaż zgodnie z instrukcją wprowadzania sprzedaży z magazynu
  5. W punkcie 5. zapłacono wybierz metodę płatności Moment Pay - BLIK:
  6. Wpisz wygenerowany przez klienta kod BLIK, który następnie musi zostać potwierdzony przez klienta w jego telefonie
  7. Kliknij Zapłać przez BLIK.