Dzięki funkcji płatności online masz możliwość pobierania od klientów przedpłat oraz płatności za sfinalizowane wizyty i zakupione produkty za pomocą BLIKA na miejscu w salonie.
Wskazówka: Możesz również wysłać do klienta link do płatności BLIKIEM lub szybkim przelewem, aby umożliwić mu odroczoną płatność online. > Dowiedz się jak wysłać do klienta link do płatności online
Aby pobrać płatność BLIKIEM za przedpłatę:
- Dodaj do kalendarza wizytę zgodnie z instrukcją dodawania wizyty
- Gdy wybierzesz usługę, w polu Przedpłata wyświetli się kwota przedpłaty, która została dla niej ustawiona. W razie potrzeby możesz ją edytować
- Z rozwijalnego menu z metodami płatności w polu Przedpłata, wybierz Moment Pay - BLIK:
- Kliknij dodaj wizytę
- Wpisz wygenerowany przez klienta kod BLIK, który następnie musi zostać przez niego potwierdzony w aplikacji mobilnej
- Kliknij Zapłać przez BLIK.
Aby pobrać płatność BLIKIEM za sfinalizowaną wizytę:
- Przejdź do działu kalendarz
- Kliknij wizytę, którą chcesz sfinalizować
- Kliknij przycisk finalizuj wizytę
- W polu Zapłacono wybierz formę płatności Moment Pay - BLIK:
- Kliknij przycisk finalizuj wizytę
- Wpisz wygenerowany przez klienta kod BLIK, który następnie musi zostać potwierdzony przez klienta w jego telefonie
- Kliknij Zapłać przez BLIK.
Aby pobrać płatność BLIKIEM za sprzedaż produktu z magazynu:
- Przejdź do działu magazyn
- Wybierz produkt, który chcesz sprzedać
- Kliknij sprzedaj w prawym górnym rogu
- Wprowadź sprzedaż zgodnie z instrukcją wprowadzania sprzedaży z magazynu
- W punkcie 5. zapłacono wybierz metodę płatności Moment Pay - BLIK:
- Wpisz wygenerowany przez klienta kod BLIK, który następnie musi zostać potwierdzony przez klienta w jego telefonie
- Kliknij Zapłać przez BLIK.