Istnieje możliwość, aby ustawienia przedpłat nie obowiązywały dla wybranych klientów. Dzięki temu możliwe będzie zwolnienie zaufanych klientów z konieczności opłacenia przedpłaty przy rezerwacji wizyty.


Aby to zrobić:

  1. Zaloguj się jako administrator
  2. Przejdź do działu klienci
  3. Kliknij imię i nazwisko klienta, od którego nie chcesz wymagać przedpłat
  4. Kliknij edytuj
  5. W punkcie 19. Przedpłata kliknij rozwijalne menu i wybierz opcję Nigdy nie wymagaj:
  6. Kliknij zapisz zmiany.


Aby wyłączyć wymaganie przedpłaty dla kilku klientów jednocześnie:

  1. Przejdź do działu klienci
  2. Na liście klientów zaznacz tych, dla których chcesz wyłączyć wymaganie przedpłaty
  3. Kliknij przycisk operacje w prawym górnym rogu i wybierz zmień ustawienia przedpłat:
  4. Z rozwijalnego menu wybierz opcję Nigdy nie wymagaj:
  5. Kliknij zapisz zmiany.