Istnieje możliwość, aby ustawienia przedpłat nie obowiązywały dla wybranych klientów. Dzięki temu możliwe będzie zwolnienie zaufanych klientów z konieczności opłacenia przedpłaty przy rezerwacji wizyty.
Aby to zrobić:
- Zaloguj się jako administrator
- Przejdź do działu klienci
- Kliknij imię i nazwisko klienta, od którego nie chcesz wymagać przedpłat
- Kliknij edytuj
- W punkcie 19. Przedpłata kliknij rozwijalne menu i wybierz opcję Nigdy nie wymagaj:
- Kliknij zapisz zmiany.
Aby wyłączyć wymaganie przedpłaty dla kilku klientów jednocześnie:
- Przejdź do działu klienci
- Na liście klientów zaznacz tych, dla których chcesz wyłączyć wymaganie przedpłaty
- Kliknij przycisk operacje w prawym górnym rogu i wybierz zmień ustawienia przedpłat:
- Z rozwijalnego menu wybierz opcję Nigdy nie wymagaj:
- Kliknij zapisz zmiany.