Na jakiej pozycji będzie mój salon?

Włączenie usługi Moment Premium sprawi, że Twój salon znajdzie się od razu na najwyższej pozycji na liście salonów. Jeśli jednak inny salon z Twojej miejscowości (świadczący te same usługi) także włączy usługę, to o pozycji wyświetlania decyduje ocena popularności Moment.pl. 


Na jakich listach salonów będę wyżej?

Twój salon pojawi się na wszystkich listach, na których można znaleźć Twoje usługi, z uwzględnieniem miasta, w którym znajduje się Twój salon (np. Fryzjer Warszawa).


Ile wynosi prowizja?

Za każdego pozyskanego dzięki Moment Premium klienta pobierzemy 20% od ostatecznej kwoty brutto, na jaką została sfinalizowana pierwsza wizyty (ale nie mniej niż 20 zł). W przypadku wizyt, które nie zostaną sfinalizowane, odwołane lub usunięte do końca miesiąca, prowizja naliczana będzie od cen widniejących w cenniku Twoich usług.


Czy od każdego klienta umówionego online zapłacę prowizję?

Nie, prowizja zostanie naliczona tylko w przypadku nowych klientów, a więc tylko takich, którzy nigdy wcześniej nie byli w Twoim salonie. Dodatkowo jeśli w swoich działaniach marketingowych skorzystasz z wygenerowanego dla Ciebie adresu wizytówki, prowizja od pierwszej wizyty klienta, który zarezerwował wizytę przez ten link nie zostanie naliczona. 


Kiedy naliczana jest prowizja?

Prowizja naliczana jest po wizycie klienta w Twoim salonie. Nie musisz się więc martwić, że klient odwoła wizytę, a Ty mimo to zapłacisz prowizję za pozyskanie klienta. Na początku każdego miesiąca sprawdzamy wizyty, które się odbyły i na tej podstawie wystawiamy fakturę VAT. Pamiętaj więc o tym, aby w przypadku odwołania wizyty lub nie pojawienia się klienta w Twoim salonie odnotować ten fakt w kalendarzu (usuń lub odwołaj wizytę).


Jak wygląda rozliczenie prowizji?

Łączna kwota prowizji z danego miesiąca zostanie naliczona po zakończeniu miesiąca i doliczona do kwoty faktury VAT za Versum. Jeśli jednak w trakcie trwania miesiąca kwota prowizji przekroczy 500 zł netto, możliwe jest wystawienie faktury cząstkowej.


Czy w każdej chwili mogę wyłączyć Moment Premium?

Oczywiście, jednak wyłączenie usługi spowoduje obniżenie pozycji salonu na liście salonów. Przez to możesz stracić szansę na pozyskanie nowych klientów, a dodatkowo nie znajdziesz się w czołówce najlepszych, wyróżnionych salonów.