Na jakiej pozycji będzie mój salon?

Pozycja na liście salonów zależy od statusu promowania (premium, promowany lub nowość). Zdobycie statusu premium sprawi, że Twój salon znajdzie się od razu na najwyższej pozycji na liście salonów. Jeśli jednak inny salon z Twojej miejscowości (świadczący te same usługi) także włączy usługę, to o pozycji wyświetlania decyduje ocena popularności Moment.pl. 


Na jakich listach salonów będę wyżej?

Twój salon pojawi się na wszystkich listach, na których można znaleźć Twoje usługi, z uwzględnieniem miasta, w którym znajduje się Twój salon (np. Fryzjer Warszawa).


Jakie są zasady naliczania prowizji?

Za każdego pozyskanego dzięki Moment Premium klienta pobierzemy prowizję od ostatecznej kwoty brutto, na jaką została sfinalizowana pierwsza wizyty, nie uwzględniając produktów sprzedanych w ramach tej wizyty. W przypadku wizyt, które nie zostaną sfinalizowane, odwołane lub usunięte do końca miesiąca, prowizja naliczana będzie od cen widniejących w cenniku usług.


Czy od każdego klienta umówionego online zapłacę prowizję?

Nie, prowizja zostanie naliczona tylko w przypadku nowych klientów, a więc tylko takich, którzy nigdy wcześniej nie byli w Twoim salonie. Dodatkowo jeśli w swoich działaniach marketingowych skorzystasz z wygenerowanego dla Ciebie adresu wizytówki, prowizja od pierwszej wizyty klienta, który zarezerwował wizytę przez ten link nie zostanie naliczona. 


Kiedy naliczana jest prowizja?

Prowizja naliczana jest po wizycie klienta w Twoim salonie. Nie musisz się więc martwić, że klient odwoła wizytę, a Ty mimo to zapłacisz prowizję za pozyskanie klienta. Na początku każdego miesiąca sprawdzamy wizyty, które się odbyły i na tej podstawie wystawiamy fakturę VAT. Pamiętaj więc o tym, aby w przypadku odwołania wizyty lub nie pojawienia się klienta w Twoim salonie odnotować ten fakt w kalendarzu (usuń lub odwołaj wizytę).


Jak wygląda rozliczenie prowizji?

Łączna kwota prowizji z danego miesiąca zostanie naliczona po zakończeniu miesiąca i doliczona do kwoty faktury VAT za Versum. Jeśli jednak w trakcie trwania miesiąca kwota prowizji przekroczy 500 zł netto, możliwe jest wystawienie faktury cząstkowej.


Czy w każdej chwili mogę wyłączyć Moment Premium?

Oczywiście, jednak wyłączenie usługi spowoduje obniżenie pozycji salonu na liście salonów. Przez to możesz stracić szansę na pozyskanie nowych klientów, a dodatkowo nie znajdziesz się w czołówce najlepszych, wyróżnionych salonów.