Gdy klient zamówi produkty przez Moment.pl, otrzymasz maila z informacją na temat zamówienia oraz danymi kupującego, a także z linkiem do zamówienia w systemie. Zamówienie pojawi się również na liście zamówień online w dziale magazyn > sprzedaż > zamówienia online. Po otrzymaniu zamówienia, przejdź do jego realizacji lub anuluj zamówienie jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś w stanie go zrealizować.
Aby zrealizować zamówienie online:
- Przejdź do działu magazyn
- Wybierz zakładkę sprzedaż
- Z menu po lewej stronie wybierz zamówienia online
- Na liście zamówień znajdź zamówienie, które chcesz zrealizować i kliknij odnośnik szczegóły:
Wskazówka: Aby łatwiej było odnaleźć zamówienia ze statusem 'do realizacji', z rozwijalnego menu Pokaż zamówienia i wybierz opcję do realizacji:
Wskazówka: Możesz również kliknąć w link przejdź do zamówienia w otrzymanym mailu z informacją o złożonym zamówieniu. W ten sposób trafisz na stronę szczegółów zamówienia. - Zapoznaj się ze szczegółami zamówienia, a po zakończeniu jego realizacji kliknij przycisk oznacz jako zrealizowane w prawym górnym rogu i potwierdź akcję: