Jeśli nie jesteś w stanie zrealizować zamówienia złożonego online, możesz go anulować. Klient zostanie o tym automatycznie poinformowany w wiadomości mailowej. Wpłacone środki możesz zwrócić klientowi w trakcie anulowania zamówienia.
Aby anulować zamówienie online:
- Przejdź do działu magazyn
- Wybierz zakładkę sprzedaż
- Z menu po lewej stronie wybierz zamówienia online
- Na liście zamówień znajdź zamówienie, które chcesz zrealizować i kliknij odnośnik szczegóły:
Wskazówka: Aby łatwiej było odnaleźć zamówienia ze statusem 'do realizacji', z rozwijalnego menu Pokaż zamówienia i wybierz opcję do realizacji:
Wskazówka: Możesz również kliknąć w link przejdź do zamówienia w otrzymanym mailu z informacją o złożonym zamówieniu. - Kliknij przycisk anuluj zamówienie w prawym górnym rogu:
- Kliknij przycisk Zwróć środki
- Potwierdź wybraną metodę zwrotu płatności.