Automatyczna sekretarka zapewni Ci niezbędne wsparcie, jeśli część klientów wciąż zamiast rezerwacji online umawia się na w przez telefon. Aktywując funkcję automatycznej sekretarki w Versum nie musisz ryzykować utraty klientów z powodu nieodebranych połączeń, a dodatkowo możesz zachęcić ich do rezerwacji online. 


Jak to działa?


Funkcja automatycznej sekretarki umożliwia przekierowanie połączeń przychodzących w przypadku, gdy określony przez Ciebie numer jest zajęty, nie odpowiada lub gdy telefon jest wyłączony. Przekierowanie możesz włączyć w dowolnym z wymienionych przypadków oraz, jeśli chcesz, dla więcej niż jednego numeru. Możesz również aktywować automatyczną sekretarkę na dłuższy okres czasu, na przykład, gdy wyjeżdżasz na urlop.


Po przekierowaniu połączenia klient usłyszy komunikat z informacją, że nie możesz odebrać telefonu oraz zachętą do umówienia się online przez portal Moment.pl. Otrzyma również SMS-a z linkiem do pobrania aplikacji mobilnej Moment lub, jeśli już korzysta z aplikacji, do strony Twojego salonu. Dzięki temu będzie mógł wygodnie umówić się na wizytę przez internet.


Uwaga: Aby uruchomić automatyczną sekretarkę, musisz mieć włączoną rezerwację online.


Aby uruchomić automatyczną sekretarkę:

  1. Zaloguj się jako administrator
  2. Przejdź do działu łączność
  3. Z menu po lewej stronie wybierz Automatyczna sekretarka
  4. Kliknij Włącz automatyczną sekretarkę:
  5. Podaj numer telefonu, dla którego chcesz włączyć automatyczną sekretarkę
  6. Aby aktywować przekierowanie, gdy numer jest zajęty, wybierz na swoim telefonie kod, który się wyświetli, a następnie zatwierdź zieloną słuchawką
  7. Aby przejść do kolejnego przekierowania, kliknij przycisk Dalej
  8. Aby aktywować przekierowanie, gdy numer nie odpowiada, wybierz na swoim telefonie kod, który się wyświetli, a następnie zatwierdź zieloną słuchawką
  9. Aby przejść do kolejnego przekierowania, kliknij przycisk Dalej
  10. Aby aktywować przekierowanie, gdy telefon jest wyłączony, wybierz na swoim telefonie kod, który się wyświetli, a następnie zatwierdź zieloną słuchawką
  11. Aby zakończyć konfigurację przekierowań dla tego numeru, kliknij przycisk Dalej
  12. Zostanie wyświetlone podsumowanie przekierowań dla danego numeru. Możesz w dowolnym momencie aktywować przekierowanie, które do tej pory nie było aktywne, wpisując kod widoczny na podsumowaniu w polu Aktywuj przekierowania:
  13. Jeśli chcesz dezaktywować przekierowanie dla tego numeru, wybierz na telefonie kod widoczny w polu Dezaktywuj przekierowania i zatwierdź zieloną słuchawką.