System Versum umożliwia dodawanie grup klientów. Grupy pozwalają zachować porządek w bazie klientów oraz ułatwiają prowadzenie działań marketingowych, takich jak wysyłka masowych wiadomości email i SMS (newsletter, informacje o promocjach, życzenia świąteczne, itp.).
Tworzenie grupy klientów
Aby utworzyć grupę klientów:
- Przejdź do działu klienci
- Kliknij odnośnik + więcej w menu grupy klientów po lewej stronie:
- Kliknij odnośnik dodaj/edytuj/usuń
- Kliknij przycisk dodaj grupę:
- W oknie dodawania grupy podaj nazwę grupy i zatwierdź klikając przycisk zapisz:
- Kliknij przycisk zakończ edycję
- Grupa zostanie dodana i pojawi się na liście po lewej stronie.
Tworzenie podgrupy klientów
Może się zdarzyć potrzeba podzielenia grupy klientów na mniejsze podgrupy, na przykład stałych klientów na kobiety i mężczyzn.
Aby to zrobić:
- Przejdź do działu klienci
- Kliknij odnośnik + więcej w menu grup klientów po lewej stronie:
- Kliknij odnośnik dodaj/edytuj/usuń
- Na liście grup klientów znajdź daną grupę i najedź na nią kursorem, tak aby pojawiło się rozwijalne menu:
- Kliknij rozwijalne menu i wybierz opcję nowa grupa:
- Wprowadź nazwę podgrupy
- Kliknij zapisz. Nowa podgrupa zostanie dodana do listy, poniżej grupy nadrzędnej:
- Kliknij przycisk zakończ edycję.
Edycja i usuwanie grup klientów
Aby zmienić nazwę grupy klientów lub ją usunąć:
- Przejdź do działu klienci
- Kliknij odnośnik + więcej na liście grup klientów po lewej:
- Kliknij odnośnik dodaj/edytuj/usuń
- Na liście grup klientów znajdź daną grupę i najedź na nią kursorem, tak aby pojawiło się rozwijalne menu:
- Kliknij rozwijalne menu i wybierz odpowiednią opcję, zależnie od potrzeb:
UWAGA!
Usunięcie grupy klientów nie powoduje usunięcia danych klientów (kart klientów), którzy do niej należą.