Polecenia i komentarze klientów 


Jak wiadomo, zadowolony klient jest największą wartością salonu. Dlatego przygotowaliśmy narzędzia, które umożliwią Twoim klientom polecanie Twojej firmy znajomym oraz publikowanie pochlebnych komentarzy na portalach Facebook oraz Twitter. Takie autentyczne referencje to doskonała forma promocji salonu - komentarze widzą wszyscy użytkownicy tych portali, a każdy z nich jest przecież kolejnym potencjalnym klientem. W zamian za polecenie czy publikację komentarza możesz nagrodzić klienta punktami w Programie Lojalnościowym. Dzięki temu wzmocnisz pozytywne relacje z wiernymi klientami, dając im jednocześnie motywację do kolejnych poleceń. 


Publikowanie komentarzy 


Możesz publikować komentarze klientów w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter). Dzięki temu wzbogacisz swój profil o autentyczne rekomendacje, które nie tylko przyciągną uwagę odwiedzających, ale z pewnością wielu z nich przekonają do odwiedzenia Twojego salonu. 


Szczegółowe informacje na temat publikacji komentarzy znajdziesz w artykule Jak opublikować komentarz klienta w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter)