Co to jest?

 

Automatyczne przypomnienia o wizytach to wiadomości SMS lub email wysyłane przez system przed każdą wizytą klienta. Oprócz daty i godziny wizyty, przypomnienie może zawierać również dowolne inne treści, na przykład informacje o aktualnych promocjach. 


Dlaczego warto?


Przypomnienia pomagają zredukować liczbę nieodbytych wizyt nawet o 70%. Nawet jeśli klient nie będzie mógł stawić się w umówionym terminie, wysłane w odpowiednim czasie przypomnienie sprawi, że skontaktuje się z Tobą i poprosi o zmianę terminu na inny.

 

Możesz również wykorzystać przypomnienia, aby skutecznie informować klientów o aktualnych promocjach i zapraszać ich do skorzystania z oferty.


Automatyczne przypomnienia o wizytach - najważniejsze informacje



Przypomnienia o wizytach - krok po kroku


Przypomnienia o wizytach uruchomione są domyślnie na każdym koncie. Jeśli zdecydujesz się je wyłączyć, możesz je w dowolnym momencie ponownie włączyć.


Aby to zrobić:


  1. Przejdź do działu ustawienia
  2. Kliknij przycisk komunikacja z klientem
  3. Kliknij przycisk edytuj przypomnienie w prawym górnym rogu
  4. W punkcie pierwszym określ czas wysyłki przypomnienia
    Wskazówka: Wiadomości wysyłane są w godzinach 8:00-22:00.
  5. W punkcie drugim określ rodzaj wiadomości:

    · SMS - Wysłana zostanie wyłącznie wiadomość SMS.
    · email - Wysłana zostanie wyłącznie wiadomość email.
    · SMS i email - Wysłana zostanie wiadomość SMS oraz email.
    · Preferuj wiadomość SMS - Jeśli w karcie klienta podano prawidłowy numer telefonu, wiadomość zostanie wysłana jako SMS. W przeciwnym wypadku zostanie wysłany email.
    · Preferuj wiadomość email - Jeśli w karcie klienta podano prawidłowy adres email, wiadomość zostanie wysłana jako email. W przeciwnym wypadku zostanie wysłany SMS.

  6. Zapoznaj się z treścią wiadomości. W razie potrzeby możesz ją dowolnie zmodyfikować.

    W treści używaj znaczników danych - system automatycznie zamieni je na dane z terminarza w treści wysyłanej wiadomości:


    Dostępne są następujące znaczniki danych:

    · Nazwa firmy

    · Data wizyty

    · Godzina wizyty

    · Telefon kontaktowy.

    uwaga: W treści wiadomości warto podać numer kontaktowy, ponieważ klient nie będzie mógł oddzwonić na numer z jakiego wysłana zostanie wiadomość.

  7. Aby sprawdzić, jak wiadomość wyglądać będzie po uzupełnieniu zmiennych, takich jak nazwa firmy, czy data wizyty, kliknij przycisk podgląd, znajdujący się pod polem edycji wiadomości
  8. Po ustaleniu wszystkich opcji i dostosowaniu treści kliknij przycisk zapisz zmiany.