Wystawienie komentarza zajmuje dosłownie kilka chwil, jednocześnie umożliwiając klientowi wyrażenie swojej opinii, a usługodawcy zebranie cennych sugestii i informacji zwrotnych na temat świadczonych usług.


Wystawienie komentarza odbywa się w następujący sposób:


  1. Po tym jak wizyta się odbyła i została sfinalizowana w kalendarzu Versum, na adres email klienta wysłana zostaje wiadomość email z prośbą o komentarz:

    Uwaga: Jeśli klient nie podał adresu email, a jako typ wysyłki wybrana została opcja preferuj email, klient otrzyma wiadomość SMS: Więcej na ten temat >


  2. Po kliknięciu Tak lub Nie w wiadomości email, lub otwarciu linku w wiadomości SMS, klient przeniesiony zostanie do formularza oceny wizyty:

  3. Aby ocenić wizytę w skali 1-5, klient klika wybrane pole z oceną:


  4. Następnie klient wpisuje komentarz do wizyty.

    Wskazówka: Możliwe jest przesłanie samej oceny, bez komentarza.

  5. Po wpisaniu treści komentarza, klient zaznacza opcję Akceptuję regulamin serwisu, a następnie klika przycisk Wyślij:


  6. Komentarz zostanie wyświetlony na liście komentarzy w systemie, wizytówce internetowej salonu i w innych miejscach. Zobacz gdzie można znaleźć komentarze >