System komentarzy

Jak uruchomić system komentarzy
Jeśli funkcja komentarze jest aktywna, po każdej wizycie klient dostanie wiadomość z prośbą o dokonanie oceny. Ocena ta pojawi się w panelu rezerwacji onli...
wt, 21 Sty, 2020 at 2:44 PO POŁUDNIU
System komentarzy - najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Poniżej przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań (FAQ) dotyczących systemu komentarzy, wraz z odpowiedziami. Kiedy wysyłane są prośby o wystawie...
wt, 21 Sty, 2020 at 2:45 PO POŁUDNIU
Wystawienie komentarza - krok po kroku
Wystawienie komentarza zajmuje dosłownie kilka chwil, jednocześnie umożliwiając klientowi wyrażenie swojej opinii, a usługodawcy zebranie cennych sugestii i...
czw, 9 Lip, 2020 at 9:31 RANO
Gdzie można znaleźć komentarze klientów
Wszystkie komentarze wystawione przez klientów znajdują się w wizytówce salonu na portalu Moment.pl oraz w dziale łączność > komentarze. Czasem jednak po...
wt, 21 Sty, 2020 at 2:53 PO POŁUDNIU
Jak odpowiedzieć na komentarz - lista komentarzy
Versum pozwala Ci przeglądać komentarze oraz na nie odpowiadać, na przykład po to by podziękować klientowi za podzielenie się swoją opinią, lub ustosunkować...
wt, 21 Sty, 2020 at 2:55 PO POŁUDNIU
Statystyki komentarzy klientów
Komentarze są nie tylko doskonałym sposobem na promocję, ale również dostarczają Ci cennych informacji zwrotnych od klientów, za pomocą których dostosujesz ...
pon, 4 mar, 2019 at 2:23 PO POŁUDNIU
Jak opublikować komentarz klienta w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter)
System komentarzy Versum pozwala Ci publikować komentarze klientów w serwisach społecznościowych Facebook i Twitter, dzięki czemu dodatkowo zwiększysz ich z...
czw, 6 Luty, 2020 at 9:57 RANO
Anulowanie komentarza dodanego przez klienta
Wartość komentarzy polega w dużej mierze na ich autentyczności i wiarygodności, dlatego też nie ma bezpośredniej możliwości anulowania wystawionego komentar...
pon, 4 mar, 2019 at 2:23 PO POŁUDNIU
Jak zablokować pojedynczemu klientowi wysyłkę wiadomości z prośbą o wystawienie komentarza
Jeśli jakiś klient nie życzy sobie otrzymywać wiadomości z prośbą o wystawienie komentarza po wizycie, można w dowolnym momencie zablokować ich wysyłkę dla ...
wt, 21 Sty, 2020 at 3:13 PO POŁUDNIU
Moderacja komentarza dodanego przez klienta
Jeśli z jakichś względów zajdzie potrzeba modyfikacji danego komentarza (np. będzie on zawierał błędy ortograficzne, niecenzuralne wyrażenia lub inne treści...
pon, 4 mar, 2019 at 2:20 PO POŁUDNIU