System komentarzy

Jak uruchomić system komentarzy
Jeśli funkcja komentarze jest aktywna, po każdej wizycie klient dostanie wiadomość z prośbą o dokonanie oceny. Ocena ta pojawi się w panelu rezerwacji onli...
pon, 4 Mar, 2019 at 2:21 PM
System komentarzy - najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Poniżej przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań (FAQ) dotyczących systemu komentarzy, wraz z odpowiedziami. Kiedy wysyłane są prośby o wystawie...
pt, 22 Luty, 2019 at 1:26 PM
Zmiana ustawień komentarzy
Możesz włączyć komentarze korzystając z domyślnych ustawień. Masz jednak również możliwość zmiany treści domyślnej wiadomości oraz sposobu, w jaki zostanie ...
pt, 5 Lip, 2019 at 3:44 PM
Wystawienie komentarza - krok po kroku
Wystawienie komentarza zajmuje dosłownie kilka chwil, jednocześnie umożliwiając klientowi wyrażenie swojej opinii, a usługodawcy zebranie cennych sugestii i...
pon, 25 Mar, 2019 at 12:18 PM
Gdzie można znaleźć komentarze klientów
Wszystkie komentarze wystawione przez klientów znajdują się w panelu rezerwacji online oraz w dziale łączność > komentarze. Czasem jednak potrzebne jest ...
pon, 25 Mar, 2019 at 12:20 PM
Jak odpowiedzieć na komentarz - lista komentarzy
Versum pozwala Ci przeglądać komentarze oraz na nie odpowiadać, na przykład po to by podziękować klientowi za podzielenie się swoją opinią, lub ustosunkować...
pon, 4 Mar, 2019 at 2:22 PM
Statystyki komentarzy klientów
Komentarze są nie tylko doskonałym sposobem na promocję, ale również dostarczają Ci cennych informacji zwrotnych od klientów, za pomocą których dostosujesz ...
pon, 4 Mar, 2019 at 2:23 PM
Jak opublikować komentarz klienta w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter)
System komentarzy Versum pozwala Ci publikować komentarze klientów w serwisach społecznościowych Facebook i Twitter, dzięki czemu dodatkowo zwiększysz ich z...
pon, 25 Mar, 2019 at 12:21 PM
Anulowanie komentarza dodanego przez klienta
Wartość komentarzy polega w dużej mierze na ich autentyczności i wiarygodności, dlatego też nie ma bezpośredniej możliwości anulowania wystawionego komentar...
pon, 4 Mar, 2019 at 2:23 PM
Jak zablokować pojedynczemu klientowi wysyłkę wiadomości z prośbą o wystawienie komentarza
Jeśli jakiś klient nie życzy sobie otrzymywać wiadomości z prośbą o wystawienie komentarza po wizycie, można w dowolnym momencie zablokować ich wysyłkę dla ...
pon, 25 Mar, 2019 at 12:21 PM