System komentarzy

Jak uruchomić system komentarzy
Jeśli komentarze są aktywne, po każdej wizycie klient dostanie wiadomość z prośbą o dokonanie oceny. Ocena ta pojawi się w panelu rezerwacji online. To św...
śr, 19 Lip, 2017 at 2:27 PM
System komentarzy - najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Poniżej przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań (FAQ) dotyczących systemu komentarzy, wraz z odpowiedziami. Kiedy wysyłane są prośby o wystawie...
pon, 16 Sty, 2017 at 12:16 PM
Zmiana ustawień komentarzy
Możesz włączyć komentarze korzystając z domyślnych ustawień, Masz jednak również możliwość zmiany treści domyślnej wiadomości oraz sposobu, w jaki zostanie ...
śr, 30 Wrz, 2015 at 12:13 PM
Wystawienie komentarza - krok po kroku
Wystawienie komentarza zajmuje dosłownie kilka chwil, jednocześnie umożliwiając klientowi wyrażenie swojej opinii, a usługodawcy zebranie cennych sugestii i...
pon, 16 Sty, 2017 at 1:00 PM
Gdzie można znaleźć komentarze klientów
Wszystkie komentarze wystawione przez klientów znajdują się w panelu rezerwacji online oraz w dziale łączność > komentarze. Czasem jednak potrzebne jest ...
pon, 16 Sty, 2017 at 1:37 PM
Jak odpowiedzieć na komentarz - lista komentarzy
Versum pozwala Ci przeglądać komentarze oraz na nie odpowiadać, na przykład po to by podziękować klientowi za podzielenie się swoją opinią, lub ustosunkować...
pon, 28 Wrz, 2015 at 5:36 PM
Statystyki komentarzy klientów
Komentarze są nie tylko doskonałym sposobem na promocję, ale również dostarczają Ci cennych informacji zwrotnych od klientów, za pomocą których dostosujesz ...
wt, 22 Wrz, 2015 at 12:55 PM
Jak opublikować komentarz klienta w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter)
System komentarzy Versum pozwala Ci publikować komentarze klientów w serwisach społecznościowych Facebook i Twitter, dzięki czemu dodatkowo zwiększysz ich z...
pon, 16 Sty, 2017 at 1:47 PM
Anulowanie komentarza dodanego przez klienta
Wartość komentarzy polega w dużej mierze na ich autentyczności i wiarygodności, dlatego też nie ma bezpośredniej możliwości anulowania wystawionego komentar...
czw, 12 Lis, 2015 at 1:35 PM
Jak zablokować pojedynczemu klientowi wysyłkę wiadomości z prośbą o wystawienie komentarza
Jeśli jakiś klient nie życzy sobie otrzymywać wiadomości z prośbą o wystawienie komentarza po wizycie, można w dowolnym momencie zablokować ich wysyłkę dla ...
czw, 12 Lis, 2015 at 12:35 PM