Jeśli z jakichś względów zajdzie potrzeba modyfikacji danego komentarza (np. będzie on zawierał błędy ortograficzne, niecenzuralne wyrażenia lub inne treści nie nadające się do publikacji), możesz przesłać prośbę o moderację do Biura Obsługi Klienta Versum.
Aby zgłosić komentarz klienta do moderacji:
- Zaloguj się do Versum jako administrator lub recepcjonista
- Przejdź do działu łączność, a następnie z menu po lewej stronie wybierz opcję Komentarze:
- Kliknij przycisk więcej ▼, znajdujący się pod komentarzem, o którego moderację chcesz poprosić, a następnie wybierz opcję zgłoś do moderacji:
- W pole Treść wiadomości wpisz uzasadnienie prośby o moderację oraz informacje na temat tego, co należy zmienić:
- Kliknij przycisk zapisz. Zgłoszenie przesłane zostanie do Biura Obsługi Klienta Versum. Po tym jak komentarz zostanie zaktualizowany, otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem.