Jeśli z jakichś względów zajdzie potrzeba modyfikacji danego komentarza (np. będzie on zawierał błędy ortograficzne, niecenzuralne wyrażenia lub inne treści nie nadające się do publikacji), możesz przesłać prośbę o moderację do Biura Obsługi Klienta Versum. 


Aby zgłosić komentarz klienta do moderacji:

  1. Zaloguj się do Versum jako administrator lub recepcjonista
  2. Przejdź do działu łączność, a następnie z menu po lewej stronie wybierz opcję Komentarze:


  3. Kliknij przycisk więcej ▼, znajdujący się pod komentarzem, o którego moderację chcesz poprosić, a następnie wybierz opcję zgłoś do moderacji:


  4. W pole Treść wiadomości wpisz uzasadnienie prośby o moderację oraz informacje na temat tego, co należy zmienić:



  5. Kliknij przycisk zapisz. Zgłoszenie przesłane zostanie do Biura Obsługi Klienta Versum. Po tym jak komentarz zostanie zaktualizowany, otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem.