Jeśli jakiś klient nie życzy sobie otrzymywać wiadomości z prośbą o wystawienie komentarza po wizycie, można w dowolnym momencie zablokować ich wysyłkę dla tego klienta. Może to zrobić zarówno usługodawca, jak i sam klient. 

W przypadku usługodawcy, możliwe jest wyłącznie zablokowanie wysyłki wiadomości SMS (klient musi zablokować wysyłkę wiadomości email samodzielnie).

W przypadku klienta, zablokowanie wysyłki wiadomości możliwe jest poprzez kliknięcie w odpowiedni odnośnik w wiadomości email (dla wiadomości email) lub edycję danych w panelu rezerwacji online (dla wiadomości email lub/oraz SMS).

Wskazówka: Opcje powiązane z wysyłką próśb o wystawienie komentarza widoczne będą wyłącznie jeśli system komentarzy jest aktywny. > Dowiedz się jak uruchomić system komentarzy


Blokowanie wysyłki wiadomości SMS z prośbą o komentarz - instrukcja dla usługodawcy


  1. Wpisz nazwisko klienta w oknie głównej wyszukiwarki u góry strony, a następnie kliknij jego nazwisko (możesz również odszukać klienta na liście w dziale klienci):


  2. Kliknij przycisk edytuj w prawym górnym rogu:

  3. Kliknij odnośnik pokaż, znajdujący się w sekcji zaawansowane, u dołu strony:

  4. W sekcji Komentarze, zaznacz pole wyboru Zablokuj wysyłanie wiadomości SMS z prośbą o napisanie komentarza po wizycie do tego klienta (zablokowanie wiadomości email możliwe jest wyłącznie po stronie klienta; instrukcję znajdziesz poniżej)


  5. Kliknij przycisk zapisz zmiany.


Blokowanie wysyłki wiadomości SMS lub email z prośbą o komentarz - instrukcja dla klienta


  1. Zaloguj się na swoje konto w panelu rezerwacji online
  2. Kliknij strzałkę obok swojego nazwiska, w prawym górnym rogu, a następnie wybierz opcję edytuj dane:


  3. W zależności od tego jaki rodzaj wiadomości chcesz zablokować, zaznacz pole wyboru Zablokuj wysyłanie wiadomości SMS z prośbą o napisanie komentarza po wizycie lub/oraz Zablokuj wysyłanie wiadomości email z prośbą o napisanie komentarza po wizycie:

  4. Kliknij przycisk ZAPISZ ZMIANY.

    Wskazówka:
    Aby zrezygnować z otrzymywania wiadomości email z prośbą o wystawienie komentarza, możesz również kliknąć link znajdujący się u dołu takiej wiadomości: