Są dwa sposoby w których Twój klient może napisać opinię. Pierwszy to mail otrzymany po sfinalizowaniu wizyty dodanej przez salon, a drugi, to wystawienie opinii po wizycie umówionej online w portalu Booksy.


W pierwszym przypadku, jeśli user chciałby anulować wystawiony komentarz, bądź Ty chcesz go o to poprosić, możesz przesłać prośbę o anulowanie komentarza. Poniżej instrukcja:


Aby przesłać prośbę o anulowanie komentarza do klienta:

  1. Zaloguj się do Versum jako administrator lub recepcjonista
  2. Przejdź do działu łączność, a następnie z menu po lewej stronie wybierz opcję Komentarze:

  3. Kliknij przycisk więcej ▼, znajdujący się pod komentarzem, o którego anulowanie chcesz poprosić, a następnie wybierz opcję poproś o anulowanie:

  4. W polu treść wiadomości, wpisz wiadomość dla klienta z uzasadnieniem dlaczego komentarz powinien być anulowany (możesz również zostawić to pole puste):


  5. Prośba o anulowanie komentarza pojawi się w panelu rezerwacji online klienta oraz wysłana zostanie na jego adres email. Wystarczy, że klient kliknie przycisk anuluj komentarz:






Pamiętaj, że taki komentarz może zostać jedynie anulowany. User nie będzie miał możliwości jego moderacji, jak również nie będzie możliwości zmiany oceny (np, z trzech gwiazdki na pięć gwiazdek).


Anulowanie komentarza przez klienta do wizyty dodanej online:

Jeśli user umawiał wizytę online przez aplikację Booksy, ma możliwość edycji komentarza. Jeśli jednak stwierdzasz, że komentarz narusza regulamin portalu, wyślij do nas zgłoszenie klikając w panelu Versum kolejno przycisk Pomoc > Formularz kontaktowy. Wskaż również, który komentarz narusza regulamin.