Poniżej przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań (FAQ) dotyczących systemu komentarzy, wraz z odpowiedziami.


Kiedy wysyłane są prośby o wystawienie komentarza?


Prośby o wystawienie komentarza wysyłane są raz dziennie, w dniu wizyty, między godziną 18. a 19. Jeśli wizyta odbędzie się po tej godzinie, komentarz wysłany zostanie następnego dnia.


Czy jeśli klient miał kilka wizyt w tym samym dniu, otrzyma kilka wiadomości?


Uzupełnianie kilku formularzy mogłoby być dla klienta zbyt czasochłonne, dlatego otrzyma tylko jedną wiadomość. Ponadto większość usług realizowanych w tym samym dniu stanowi najczęściej powiązany ze sobą pakiet, oceniane więc są łącznie.


W jaki sposób odbywa się wystawianie komentarzy?


Po sfinalizowaniu wizyty klient otrzyma wiadomość z prośbą o wystawienie komentarza. Po kliknięciu na link w wiadomości, zostanie przeniesiony do formularza, w którym będzie mógł wystawić ocenę i napisać komentarz. Proces ten został szczegółowo opisany w artykule > Wystawienie komentarza - krok po kroku


W jaki sposób odbywa się publikacja komentarzy?


W celu ułatwienia obsługi komentarzy, publikacja komentarzy odbywa się automatycznie na stronie komentarzy.


Czy komentarze są publicznie dostępne?


Tak, każdy komentarz dostępny jest publicznie.


Czy mogę edytować komentarze klientów?


Wartość komentarzy tkwi w ich autentyczności, dlatego ich edycja nie byłaby wskazana i system komentarzy nie posiada takiej funkcji.


Czy mogę usuwać komentarze klientów?


Możliwość usuwania komentarza ma wyłącznie klient. 


Jak mogę znaleźć komentarz wystawiony przez klienta?


Komentarze klientów dostępne są w kilku miejscach. Szczegóły znajdziesz w artykule > Gdzie można znaleźć komentarze klientów

Czy można zablokować wysyłkę wiadomości z prośbą o wystawienie komentarza klientowi, który nie życzy sobie ich otrzymywać?


Tak, może to zrobić zarówno usługodawca (w przypadku wiadomości SMS) jak i klient (w przypadku wiadomości SMS i email) > Więcej informacji na ten temat