System komentarzy Versum pozwala Ci publikować komentarze klientów w serwisach społecznościowych Facebook i Twitter, dzięki czemu dodatkowo zwiększysz ich zasięg i trafisz do jeszcze większej ilości klientów.


O ile komentarze na stronie komentarzy publikowane są automatyczne, w przypadku publikacji na portalach społecznościowych to Ty decydujesz, który komentarz opublikować.


Aby opublikować komentarz w serwisie społecznościowym Facebook/Twitter:


  1. Zaloguj się do Versum jako administrator lub recepcjonista. 
  2. Przejdź do działu łączność, a następnie z menu po lewej stronie wybierz opcję Komentarze (możesz również przejść do działu Ustawienia > Komentarze > Lista komentarzy):


  3. Kliknij przycisk więcej pod komentarzem, który chcesz opublikować:


  4. W zależności od tego, na którym serwisie chcesz opublikować komentarz, wybierz opcję "Publikuj na Facebook" lub "Publikuj na Twitter":

    uwaga: Aby opublikować komentarz na obu portalach powtórz krok 3 i 4, wybierając po kolei jeden i drugi serwis


Po publikacji komentarza na serwisie społecznościowym zobaczysz, że nazwa i logo tego portalu pojawi się pod poniżej komentarza. Możesz kliknąć odnośnik, aby zobaczyć komentarz:


Po opublikowaniu na Twojej stronie w serwisie społecznościowym, komentarz funkcjonuje jak standardowy post - użytkownik portalu może go polubić, udostępnić, czy skomentować.