System komentarzy Versum pozwala Ci publikować komentarze klientów w serwisach społecznościowych Facebook i Twitter, dzięki czemu dodatkowo zwiększysz ich zasięg i trafisz do jeszcze większej ilości klientów.


O ile komentarze na stronie komentarzy publikowane są automatycznie, w przypadku publikacji na portalach społecznościowych to Ty decydujesz, który komentarz opublikować.


Aby opublikować komentarz w serwisie społecznościowym Facebook/Twitter:


  1. Zaloguj się do Versum jako administrator lub recepcjonista
  2. Przejdź do działu łączność, a następnie z menu po lewej stronie wybierz opcję Komentarze (możesz również przejść do działu Ustawienia > Komentarze > Lista komentarzy):


  3. Kliknij przycisk więcej pod komentarzem, który chcesz opublikować:


  4. W zależności od tego, na którym serwisie chcesz opublikować komentarz, wybierz opcję "Publikuj na Facebook" lub "Publikuj na Twitter":

    Uwaga: Aby opublikować komentarz na obu portalach powtórz krok 3 i 4, wybierając po kolei jeden i drugi serwis


Uwaga: W przypadku portalu Facebook, powyższe kroki będą wystarczające jeśli konto Twojego salonu, z którym połączony jest system Versum jest oficjalną stroną, a nie profilem prywatnym. W przypadku profilu prywatnego, po wybraniu opcji "Publikuj na Facebook" pojawi się dodatkowe okienko, za pomocą którego będzie można dokończyć proces publikowania komentarza. Połączenie ze stroną pozwoli również z korzystania z większej ilości funkcji w zakładce Łączność > Facebook.


Dowiedz się więcej na temat tego jak przekształcić profil prywatny w stronę na portalu Facebook

Po publikacji komentarza na serwisie społecznościowym zobaczysz, że nazwa i logo tego portalu pojawi się pod poniżej komentarza. Możesz kliknąć odnośnik, aby zobaczyć komentarz:


Po opublikowaniu na Twojej stronie w serwisie społecznościowym, komentarz funkcjonuje jak standardowy post - użytkownik portalu może go polubić, udostępnić, czy skomentować.