Jeśli jakiś klient nie życzy sobie otrzymywać wiadomości z prośbą o wystawienie komentarza po wizycie, można w dowolnym momencie zablokować ich wysyłkę dla tego klienta. Może to zrobić zarówno usługodawca, jak i sam klient. 

Usługodawca może zablokować zarówno wiadomości SMS oraz email w systemie, w karcie klienta. W przypadku klienta, zablokowanie wysyłki wiadomości możliwe jest poprzez kliknięcie w odpowiedni odnośnik w wiadomości email (dla wiadomości email) lub edycję danych w panelu rezerwacji online (dla wiadomości email lub/oraz SMS).

Wskazówka: Opcje powiązane z wysyłką próśb o wystawienie komentarza widoczne będą wyłącznie jeśli system komentarzy jest aktywny. > Dowiedz się jak uruchomić system komentarzy


Blokowanie wysyłki wiadomości SMS z prośbą o komentarz - instrukcja dla usługodawcy


  1. Wpisz nazwisko klienta w oknie głównej wyszukiwarki u góry strony, a następnie kliknij jego nazwisko (możesz również odszukać klienta na liście w dziale klienci):


  2. Kliknij przycisk edytuj w prawym górnym rogu:

  3. Kliknij odnośnik pokaż, znajdujący się w sekcji zaawansowane, u dołu strony:

  4. W sekcji Typ wiadomości, odznacz pole wyboru SMS lub email (lub oba, jeśli klient nie chce dostawać żadnych wiadomości z prośbą o opinię) przy typie wiadomości Opinie po wizytach:


  5. Kliknij przycisk zapisz zmiany.


Blokowanie wysyłki wiadomości SMS lub email z prośbą o komentarz - instrukcja dla klienta


  1. Zaloguj się na swoje konto na Moment.pl
  2. Kliknij strzałkę obok swojego nazwiska, w prawym górnym rogu, a następnie wybierz opcję Centrum prywatności:


  3. Z listy salonów, z których usług korzystałeś wybierz ten, od którego nie chcesz dostawać wiadomości i kliknij ikonę strzałki. Aby zablokować wysyłkę we wszystkich salonach, należy powtórzyć proces dla każdego z nich

  4. W zależności od tego jaki rodzaj wiadomości chcesz zablokować, odznacz pole wyboru Opinie o wizytach przez SMS lub Opinie o wizytach przez email w dziale preferencje komunikacji:


  5. Kliknij przycisk ZAPISZ.