Sprzedając bon, możesz dodać do niego dodatkowe treści - notatkę oraz dedykację. Aby to zrobić, należy w trakcie sprzedaży bonu przejść do zakładki Opis, a następnie uzupełnić odpowiednie pole.


Wskazówka: Podanie tych informacji nie jest obowiązkowe. Więcej na temat sprzedaży bonów dowiesz się z artykułu > Jak sprzedawać bony



Notatka


Notatka to wiadomość dla innych pracowników salonu, niedostępna dla klientów. Można na przykład wykorzystać ją, aby przekazać innym członkom zespołu, że bon został wydany z okazji urodzin - wtedy pracownik przyjmujący płatność może klientowi złożyć życzenia urodzinowe.


Notatka widoczna jest w kilku miejscach, między innymi:

  • w szczegółach bonu dostępnych na karcie klienta, w zakładce bony, lub po kliknięciu na bon na liście sprzedanych bonów:


  • na liście bonów klienta dostępnej po kliknięciu na przycisk przeglądaj w trakcie finalizacji wizyty, po wybraniu bonu jako formy płatności:


  • w oknie finalizacji, po wybraniu bonu z listy, o której mowa powyżej:



Dedykacja


Dedykacja to wiadomość od nabywcy bonu dla osoby, której zamierza ten bon podarować. Dedykacja widoczna będzie:


  • W pliku PDF, zawierającym bon przygotowany do wydruku, wysyłanym razem z potwierdzeniem zakupu do nabywcy bonu > Więcej na ten temat:


  • Na koncie rezerwacji online właściciela bonu, w zakładce bony kwotowe / bony na usługi (w zależności od rodzaju bonu).

    Wskazówka:
    Bon widoczny będzie, jeśli właściciel bonu skorzystał z niego przynajmniej raz. Właściciel bonu może również w takim przypadku zapisać bon do pliku PDF, klikając przycisk pobierz.


  • Dla pracowników salonu - w szczegółach bonu.