Jeśli klient zostawi napiwek w trakcie zakupu produktów, możesz uwzględnić to w trakcie dodawania sprzedaży w magazynie Versum. Napiwek przypisany zostanie do konta pracownika oraz uwzględniony w statystykach, co znacząco ułatwi późniejsze rozliczenie wynagrodzenia z pracownikiem.


Napiwki możesz również dodawać podczas finalizacji wizyt w kalendarzu. > Więcej na ten temat


Aby dodać napiwek podczas wprowadzania sprzedaży w magazynie Versum:


  1. Przejdź do działu magazyn
  2. Kliknij przycisk dodaj sprzedaż:



  3. Wyświetlony zostanie formularz sprzedaży produktu. Uzupełnij pola tak jak w przypadku standardowej sprzedaży (> Więcej na ten temat), a następnie kliknij przycisk dodaj napiwek w dolnej części formularza:
  4. Domyślna wysokość napiwku to 10% od sumy, jaką ma zapłacić klient (jeśli udzielisz klientowi rabatu, będzie to suma po rabacie). Możesz zmienić wysokość napiwku wpisując odpowiednią wartość kwotową lub procentową:

    Wskazówka: Możesz również zmienić domyślną procentową wysokość napiwku > Więcej na ten temat

  5. Aby zmienić formę płatności, kliknij rozwijalne menu gotówka, a następnie wybierz odpowiednią opcję (gotówka, karta płatnicza, czek)
  6. Domyślnie napiwek przypisany zostanie do pracownika wprowadzającego sprzedaż. Aby zmienić pracownika, któremu chcesz przypisać napiwek, kliknij rozwijalne menu pracownik i wybierz nazwisko pracownika lub wpisz je w pole wyszukiwarki
  7. Kliknij zapisz
  8. Jeśli wszystkie pola formularza finalizacji zostały uzupełnione, kliknij przycisk wprowadź sprzedaż.