Często zadawane pytania (FAQ)
Tak. System Versum pozwala na automatyczne wysyłanie życzeń okolicznościowych, zarówno imieninowych, jak i urodzinowych. > Więcej na temat życzeń urodzi...
pt, 1 mar, 2019 o 11:38 RANO
Powiadomienia o wizytach standardowo wysyłane są według ustawień jakie wprowadzisz w dziale ustawienia > łączność. Wysyłka wiadomości odbywa się w g...
wt, 19 Maj, 2020 o 1:54 PO POŁUDNIU
Aby w pełni wykorzystać możliwości oferowanych przez system Versum, zalecamy korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek i systemów operacyjnych, które są...
pon, 2 mar, 2020 o 9:56 RANO
Rejestr aktywności pracowników, będący częścią funkcji trybu ochrony danych osobowych klientów, pozwoli Ci sprawdzić, który pracownik przeglądał dane klient...
pon, 28 Sty, 2019 o 10:45 RANO
Tak, możesz zrezygnować z usługi w dowolnej chwili bez dodatkowych kosztów. Nie zwracamy jednak wcześniej opłaconych abonamentów.
pt, 1 mar, 2019 o 11:44 RANO
Tak. Wszystkie dane wprowadzone do systemu można wyeksportować do pliku csv, xlsx, xls lub ods. Dane wysyłane są przez pracownika Biura Obsługi Klienta ...
wt, 30 Cze, 2020 o 3:32 PO POŁUDNIU
W systemie Versum każdy pracownik może dokonać korekty ceny wybranej usługi przy finalizacji wizyty. Dzięki temu każdy pracownik, który zajmuje się obs...
pt, 1 mar, 2019 o 11:46 RANO
Tak, w dowolnym momencie możesz zmienić swój plan. Zmiany dokonuje się za pośrednictwem panelu administracyjnego w dziale ustawienia > faktury i abonamen...
pt, 1 mar, 2019 o 11:46 RANO
Najprawdopodobniej żaden pracownik nie jest przypisany do kategorii usług, która nie pojawia się w rezerwacji online. Po przypisaniu pracownika do kategorii...
pt, 1 mar, 2019 o 11:46 RANO