Często zadawane pytania (FAQ)

Czy system automatycznie wysyła życzenia urodzinowe do klientów?
Tak. System Versum pozwala na automatyczne wysyłanie życzeń okolicznościowych, zarówno imieninowych, jak i urodzinowych. > Więcej na temat życzeń urodz...
śr, 29 Lip, 2015 at 11:46 AM
Kiedy wysyłane są przypomnienia o wizytach?
Powiadomienia o wizytach standardowo wysyłane są według ustawień jakie wprowadzisz w dziale ustawienia > łączność.  Wysyłka wiadomości odbywa się w godz...
śr, 17 Maj, 2017 at 5:45 PM
Z jakimi przeglądarkami internetowymi Versum działa najlepiej?
Polecamy najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox. Możesz je pobrać za darmo bezpośrednio ze stron producentów: Google C...
śr, 27 Sie, 2014 at 3:15 PM
Jak sprawdzić który pracownik przeglądał dane klienta?
Należy wejść w ustawienia > Klienci > Tryb ochrony danych > rejestr aktywności pracowników. Więcej na ten temat Aby namierzyć IP można skorzysta...
pon, 7 Wrz, 2015 at 10:28 AM
Czy muszę podpisywać umowę?
Nie trzeba podpisać umowy – można płacić za oprogramowanie miesięcznie i w dowolnej chwili zrezygnować z usługi.  W pierwszej kolejności zachęcamy d...
wt, 26 Maj, 2015 at 1:15 PM
Jak działa 14-dniowa wersja testowa?
14-dniowa darmowa wersja testowa Versum zapewnia wszystkie funkcjonalności zawarte w wersji płatnej. Aby z niej skorzystać, załóż konto wypełniając formular...
wt, 18 Kwi, 2017 at 7:50 PM
Czy mogę w dowolnej chwili zrezygnować z usługi?
Tak, możesz zrezygnować z usługi w dowolnej chwili bez dodatkowych kosztów.  Nie zwracamy jednak wcześniej opłaconych abonamentów.
śr, 27 Sie, 2014 at 3:25 PM
Czy istnieje możliwość eksportu danych?
Tak. Wszystkie dane wprowadzone do systemu można wyeksportować do pliku csv. Dane wysyłane są przez pracownika Biura Obsługi Klienta na polecenie admi...
pon, 2 Luty, 2015 at 12:18 PM
Czy istnieje możliwość zablokowania edycji rabatów dla klientów przez innych użytkowników niż administrator?
W systemie Versum każdy pracownik może dokonać korekty ceny wybranej usługi przy finalizacji wizyty.  Dzięki temu każdy pracownik, który zajmuje się...
pt, 19 Wrz, 2014 at 3:47 PM
Czy mogę zmienić plan abonamentowy na inny?
Tak, w dowolnym momencie możesz zmienić swój plan. Zmiany dokonuje się za pośrednictwem panelu administracyjnego w dziale ustawienia > faktury i abonamen...
pon, 1 Wrz, 2014 at 1:55 PM