Często zadawane pytania (FAQ)
Tak. System Versum pozwala na automatyczne wysyłanie życzeń okolicznościowych, zarówno imieninowych, jak i urodzinowych. > Więcej na temat życzeń urodzi...
pt, 1 mar, 2019 at 11:38 AM
Powiadomienia o wizytach standardowo wysyłane są według ustawień jakie wprowadzisz w dziale ustawienia > łączność. Wysyłka wiadomości odbywa się w g...
wt, 19 Maj, 2020 at 1:54 PM
Aby w pełni wykorzystać możliwości oferowanych przez system Versum, zalecamy korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek i systemów operacyjnych, które są...
pon, 2 mar, 2020 at 9:56 AM
Rejestr aktywności pracowników, będący częścią funkcji trybu ochrony danych osobowych klientów, pozwoli Ci sprawdzić, który pracownik przeglądał dane klient...
pon, 28 Sty, 2019 at 10:45 AM
Nie trzeba podpisać umowy – można płacić za oprogramowanie miesięcznie i w dowolnej chwili zrezygnować z usługi. W pierwszej kolejności zachęcamy do sk...
wt, 7 Maj, 2019 at 2:31 PM
14-dniowa darmowa wersja testowa Versum zapewnia wszystkie funkcjonalności zawarte w wersji płatnej. Aby z niej skorzystać, załóż konto wypełniając formular...
pt, 1 mar, 2019 at 11:43 AM
Tak, możesz zrezygnować z usługi w dowolnej chwili bez dodatkowych kosztów. Nie zwracamy jednak wcześniej opłaconych abonamentów.
pt, 1 mar, 2019 at 11:44 AM
Tak. Wszystkie dane wprowadzone do systemu można wyeksportować do pliku csv, xlsx, xls lub ods. Dane wysyłane są przez pracownika Biura Obsługi Klienta ...
wt, 30 Cze, 2020 at 3:32 PM
W systemie Versum każdy pracownik może dokonać korekty ceny wybranej usługi przy finalizacji wizyty. Dzięki temu każdy pracownik, który zajmuje się obs...
pt, 1 mar, 2019 at 11:46 AM
Tak, w dowolnym momencie możesz zmienić swój plan. Zmiany dokonuje się za pośrednictwem panelu administracyjnego w dziale ustawienia > faktury i abonamen...
pt, 1 mar, 2019 at 11:46 AM