Często zadawane pytania (FAQ)

Czy system automatycznie wysyła życzenia urodzinowe do klientów?
Tak. System Versum pozwala na automatyczne wysyłanie życzeń okolicznościowych, zarówno imieninowych, jak i urodzinowych. > Więcej na temat życzeń urodzi...
pt, 1 mar, 2019 at 11:38 AM
Kiedy wysyłane są przypomnienia o wizytach?
Powiadomienia o wizytach standardowo wysyłane są według ustawień jakie wprowadzisz w dziale ustawienia > łączność.  Wysyłka wiadomości odbywa się w g...
śr, 10 Kwi, 2019 at 12:16 PM
Z jakimi przeglądarkami internetowymi Versum działa najlepiej?
Polecamy najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox. Możesz je pobrać za darmo bezpośrednio ze stron producentów: Google Chrome ...
pt, 1 mar, 2019 at 11:40 AM
Jak sprawdzić który pracownik przeglądał dane klienta?
Rejestr aktywności pracowników, będący częścią funkcji trybu ochrony danych osobowych klientów, pozwoli Ci sprawdzić, który pracownik przeglądał dane klient...
pon, 28 Sty, 2019 at 10:45 AM
Czy muszę podpisywać umowę?
Nie trzeba podpisać umowy – można płacić za oprogramowanie miesięcznie i w dowolnej chwili zrezygnować z usługi.  W pierwszej kolejności zachęcamy do sk...
wt, 7 Maj, 2019 at 2:31 PM
Jak działa 14-dniowa wersja testowa?
14-dniowa darmowa wersja testowa Versum zapewnia wszystkie funkcjonalności zawarte w wersji płatnej. Aby z niej skorzystać, załóż konto wypełniając formular...
pt, 1 mar, 2019 at 11:43 AM
Czy mogę w dowolnej chwili zrezygnować z usługi?
Tak, możesz zrezygnować z usługi w dowolnej chwili bez dodatkowych kosztów.  Nie zwracamy jednak wcześniej opłaconych abonamentów.
pt, 1 mar, 2019 at 11:44 AM
Czy istnieje możliwość eksportu danych?
Tak. Wszystkie dane wprowadzone do systemu można wyeksportować do pliku csv, xlsx, xls lub ods. Dane wysyłane są przez pracownika Biura Obsługi Klienta ...
pt, 1 mar, 2019 at 11:45 AM
Czy istnieje możliwość zablokowania edycji rabatów dla klientów przez innych użytkowników niż administrator?
W systemie Versum każdy pracownik może dokonać korekty ceny wybranej usługi przy finalizacji wizyty.  Dzięki temu każdy pracownik, który zajmuje się obs...
pt, 1 mar, 2019 at 11:46 AM
Czy mogę zmienić plan abonamentowy na inny?
Tak, w dowolnym momencie możesz zmienić swój plan. Zmiany dokonuje się za pośrednictwem panelu administracyjnego w dziale ustawienia > faktury i abonamen...
pt, 1 mar, 2019 at 11:46 AM