Kalendarz
Realizacja usługi wiąże się często z koniecznością zużycia materiałów na jej potrzeby. Versum pozwala wprowadzać zużycie materiałów podczas finalizacji wizy...
śr, 4 mar, 2020 o 12:21 PO POŁUDNIU
Jeśli klient decyduje się na zakup produktu po skorzystaniu z usługi, najwygodniej jest zarejestrować sprzedaż podczas finalizacji wizyty. Warto wiedzieć:...
śr, 4 mar, 2020 o 12:21 PO POŁUDNIU
Versum pozwala na przyznawanie rabatów, zarówno procentowych jak i kwotowych, w trakcie finalizacji wizyty. Aby przyznać rabat w trakcie finalizacji wiz...
wt, 10 mar, 2020 o 9:50 RANO
Przy każdej usłudze można wpisać faktyczną cenę, jaką klient za nią płaci (domyślnie wstawiana jest cena katalogowa). Pozwoli to gromadzić w kartach klientó...
śr, 4 mar, 2020 o 12:24 PO POŁUDNIU
Jeśli klient nie stawi się w salonie na umówioną wizytę, warto przy finalizacji oznaczyć taką wizytę jako nieodbytą. Dzięki temu w historii wizyt klienta ...
wt, 10 mar, 2020 o 9:51 RANO
Versum pozwala na wyłączenie widoczności pracownika w kalendarzu, bez konieczności usuwania jego konta. Pracownik z wyłączonym kalendarzem nie jest wlicza...
pt, 1 mar, 2019 o 12:13 PO POŁUDNIU
Ilość terminarzy pracowników jaka jest w stanie pomieścić się na pojedynczej stronie kalendarza zależna jest w dużej mierze od wielkości ekranu, z jakiego k...
pt, 1 mar, 2019 o 12:15 PO POŁUDNIU
Kolejność, w jakiej wyświetlani są pracownicy w kalendarzu systemu Versum można dowolnie zmieniać. Wskazówka: Jeśli korzystasz z dodatku Zasoby, możesz ...
czw, 9 Sty, 2020 o 3:04 PO POŁUDNIU
W systemie Versum istnieje możliwość przywrócenia w kalendarzu wizyty, która została usunięta. Można tego dokonać jeśli pracownik, który realizował wizytę l...
pt, 1 mar, 2019 o 12:18 PO POŁUDNIU
Do czego służą etykiety? Etykiety pozwalają wizualnie wyróżnić istotne informacje. Przykładem zastosowania etykiet może być oznaczenie wizyt etykietą pi...
pt, 30 Gru, 2022 o 9:17 RANO