Komunikacja z klientem
Co to jest? Automatyczne przypomnienia o wizytach to wiadomości SMS lub email wysyłane przez system przed każdą wizytą klienta. Oprócz daty i godziny w...
wt, 19 Maj, 2020 o 1:50 PO POŁUDNIU
W Versum znajdują się gotowe szablony przypomnień o wizytach. Możesz skorzystać z domyślnych przypomnień, lub odpowiednio je zmodyfikować, tak aby odpowiada...
pon, 4 mar, 2019 o 12:37 PO POŁUDNIU
Zamiast nadpisywać treść istniejącego przypomnienia, masz możliwość tworzenia szablonów wiadomości. Dzięki temu możesz w dowolnej chwili utworzyć nowe przy...
pon, 4 mar, 2019 o 12:41 PO POŁUDNIU
Jednym z wymagań Głównego Inspektoratu Sanitarnego dotyczących pracy salonów po ponownym otwarciu jest konieczność poinformowania klienta o tym, że wizyta n...
pt, 3 Lip, 2020 o 10:23 RANO
Automatyczne przypomnienia o wizytach są korzystne zarówno dla usługodawcy (pomagają zredukować liczbę nieodbytych wizyt), jak i klienta, który ma pewność,...
pon, 4 mar, 2019 o 12:43 PO POŁUDNIU
Automatyczne przypomnienia o wizytach pomagają ograniczyć liczbę nieodbytych wizyt nawet do 70%! Jeśli jednak nie chcesz z nich korzystać, możesz zablokować...
pon, 25 mar, 2019 o 12:25 PO POŁUDNIU
Co to jest? Klienci otrzymają wiadomość z potwierdzeniem rezerwacji, zawierające datę oraz godzinę wizyty. Dlaczego warto? Wiadomość z potwierdzeniem...
wt, 19 Maj, 2020 o 1:43 PO POŁUDNIU
Co to jest? Klient otrzymuje wiadomość z potwierdzeniem zmiany terminu rezerwacji oraz podaje nową datę i godzinę wizyty, np. po telefonicznym lub inte...
czw, 6 Cze, 2019 o 1:09 PO POŁUDNIU
Co to jest? Poinformuj klienta o anulowaniu jego rezerwacji (np. po tym jak telefonicznie odwołał wizytę). Dodatkowo możesz wykorzystać taką wiadomość, ...
śr, 29 Maj, 2019 o 8:55 RANO
Co to jest? W dniu swoich urodzin, klienci otrzymają od Ciebie specjalnie przygotowane życzenia. Wykorzystaj tą okazję do promocji swoich usług i zachę...
pon, 25 mar, 2019 o 12:27 PO POŁUDNIU